پادکست قانون ۱۰ برابر

معرفی کتاب «قانون 10 برابر»

اگر به مطالعه کتاب‌های توسعه فردی علاقه‌مند هستید کتاب “The 10X Rule: The Only Difference Between Success and Failure” از “Grant Cardone” گزینه مناسبی است. انتخاب نام این کتاب به تجربه شخصی نویسنده آن باز می‌گردد. زمانی که وی توانست با ده برابر کردن تلاش خود، زندگیش را متحول کند و به یک نویسنده و سخنران محبوب و البته بسیار ثروتمند تبدیل شود. به صورت خلاصه گِرنت کاردون رمز موفقیت را در تلاش بیشتر می‌داند، استفاده از عدد 10 معیاری است که می‌توانید با استفاده از آن میزان تلاش خود را محاسبه کنید. برای مثال اگر وظیفه دارید تا در هر روز تنها به یک ایمیل از مشتریان خود پاسخ دهید، محدودیت را کنار بگذارید و روزانه به ده ایمیل پاسخ دهید. اگر برای تسلط بیشتر بر یک مبحث درسی روزانه یک سوال جدید را بررسی می‌کنید تعداد آن را ده برابر کنید.

بخشی از متن کتاب «قانون 10 برابر»

اجرای راهکارهای قانون 10 برابر، برای شما هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت، اما باعث می‌شود به تمامی اهداف خود دست یابید. کتاب قانون ۱۰ برابر نشان می‌دهد که چگونه این قانون را به بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی خود تبدیل کنید.
با استفاده از قانون 10 برابر از تمام رقبایتان پیشی می‌گیرید و به اندازه‌ای در کسب‌وکارتان موفق خواهید شد که دیگران از شما به عنوان یک ابر انسان یاد خواهند کرد. رقبایتان شما را به عنوان یک الگو جدید در نظر می‌گیرند.

درباره نویسنده کتاب «قانون 10 برابر»:

گرنت کاردون “Grant Cardone” تنها یک نویسنده سرشناس نیست، او یک سخنران، مدیر، کارآفرین و البته سرمایه‌گذار موفق و متخصص فروش نیز به شمار می‌آید. ارزش مجموعه کسب‌وکارهای گرنت کاردن در سال 2019 بیش از 300 میلیون دلار برآورد شده است. کاردون همچنین نخستین شبکه تلویزیونی با رویکرد انحصاری بر تولید برنامه‌های مربوط به حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار را نیز با نام ” Grant Cardone TV” راه‌اندازی کرده است تا بتواند پاسخگوی نیاز علاقه‌مندان به کسب و کار و توسعه فردی باشد.

توضیحات تکمیلی درباره کتاب «قانون 10 برابر»

نسخه اولیه این کتاب در سال 2011 به بازار عرضه شده است. کتاب قانون 10 برابر در مورد رابطه تلاش بیشتر و رسیدن به موفقیت است. در همین راستا هدف باید به گونه‌ای تعیین شود که 10 برابر بزرگتر از خواسته‌ها باشد. دراینصورت نیاز است برای رسیدن به خواسته‌ها ۱۰ برابر بیشتر تلاش شود. در کتاب قانون 10 برابر مفاهیم زیر در قالب بخش‌بندی‌های مختلف به مخاطب گفته می‌شود:
• ارایه راهکار برای دستیابی به اهدافی که تاکنون تحقق پیدا نکرده‌اند
• آموزش نحوه صحیح هدف‌گذاری و تضمین رسیدن به اهداف
• کسب احساس رضایت از زندگی
• کسب عنوان برتر در کسب‌وکار مورد نظر و تبدیل شدن به یک الگوی کامل