پادکست صبح جادویی

معرفی کتاب «صبح جادویی»

اگر به کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت علاقه‌مند هستید کتاب “The miracle morning” از هار الرود “Hal Elrod” که با نام «صبح جادویی» به فارسی ترجمه شده است، را به هیچ عنوان از دست ندهید. آغاز فعالیت‌های روزانه از ساعت اولیه صبح موضوعی است که در کتاب صبح جادویی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است. نویسنده در این کتاب می‌کوشد که با ارایه دلایل و مستندات علمی به همراه تجربیات شخصی، تفکر مخاطب را درباره چگونگی آغاز روز تغییر داده، و وی را در راه رسیدن به برنامه‌ای موثر و منظم، در راستای دستیابی به اهداف شخصی یاری دهد. ارایه راهکارهای کاربردی در قالب یک چالش 30 روزه، انگیزه کامل را برای دنبال کردن مسیر مطرح شده فراهم می‌کند و مخاطب کتاب می‌تواند با اجرای گام‌های کوچک روزانه، در نهایت به هدف نهایی خود برسد.

بخشی از متن کتاب «صبح جادویی»

اگر به دنبال پیشرفت بزرگی در بخش‌های مهمی از زندگی خود هستید و می‌خواهید به طور کامل زندگی‌تان را متحول کنید، کتاب صبح جادویی کاملا مناسب حال این روز‌های شما است.
به زودی سفری معجزه‌آسا و بسیار شگفت‌انگیز را شروع خواهید کرد که تضمین می‌کند در زندگی شما تحولات اساسی ایجاد خواهد شد…
آن هم قبل از ساعت 8 صبح!!!

نظرات منتقدین درباره کتاب «صبح جادویی»

تیم سندرز “Tim Sanders” از نویسندگان موفق نیویورک تایمز و مدیر اجرایی سابق شرکت یاهو
هر از گاهی کتابی می‌خوانید که دیدگاه شما را درباره مفهوم و چیستی زندگی تغییر می‌دهد. اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که یک کتاب بتواند شیوه‌ی کنونی زندگی شما را هم تغییر دهد. کتاب صبح جادویی بسیار سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید، دیدگاه و زندگی جاری شما را تغییر می‌دهد. حتما توصیه می‌کنم که این کتاب بخوانید.

درباره نویسنده کتاب «صبح جادویی»

هال الرود در بیست سالگی شرایطی را داشت که ممکن است بسیاری از افراد در آرزوی دستیابی به آن باشند. یک کارشناس فروش موفق، زندگی مشترک خوب و خانواده‌ای بسیار گرم و صمیمی. اما یک تصادف در سال 1999 همه شرایط را به کلی دگرگون کرد. هال اِلرود در صحنه تصادف برای چندلحظه مرگ را به طور کامل تجربه کرد و پس از آن شش روز را در کما گذراند. وی در ادامه متوجه شد که در اثر شکستگی شدید استخوان‌ها و آسیب‌دیدگی مغزی دیگر نمی‌تواند به راحتی راه برود. وی همچنین در نتیجه این تصادف زندگی مشترکش را نیز از دست داد.
اما این اتفاقات بسیار ناخوشایند و مخرب باعث نشدند که اِلرود ناامید شود و از تلاش برای دستیابی به یک زندگی بهتر دست بکشد.
سال 2000 هال الرود با وجود مشکلات فیزیکی شدید و حافظه‌ی آسیب دیده به سرکار بازگشت و توانست در میان بیش از 60 هزار نماینده فروش، رتبه ششم فروشنده برتر را کسب کند.
در سال 2001 سخنرانی‌های هال الرود درباره تجارب وی در زندگی آغاز شدند.
سال 2002 اِلرود نوشتن کتابی درباره وقایع زندگیش را شروع کرد.
در سال 2004 اِلرود توانست در سِمت مدیر فروش شرکت کاتکو در شهر ساکرامنتو رکورد جدیدی را برای میزان فروش این شرکت ثبت کند.
در سال 2005 نخستین کتاب اِلرود منتشر شد. این کتاب در مدت کوتاهی به رتبه هفتم در لیست کتاب‌های پرفروش وب سایت آمازون رسید.
در سال 2006 اِلرود فعالیت‌های خود را به عنوان مربی و مشاور موفقیت شروع کرد.
سال 2007 اما به دلیل بحران اقتصادی شدید آمریکا، سال خوبی برای اِلرود نبود. او تقریبا تا مرز ورشکستگی کامل پیش رفت. شرایط دشوار زندگی برای این نویسنده جوان هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شد تا اینکه به صورت کاملا اتفاقی توسط یکی از دوستانش با تاثیر شگفت‌انگیز آغاز فعالیت‌های روزانه از صبح زود آشنا شد. کتاب صبح جادویی برگرفته از دستاوردهای ارزشمند و تجربیاتی است که اِلرود از بیدار شدن و پیاده‌روی در صبح‌های زود به آن‌ها رسیده است. این کتاب نخستین بار در اواخر سال 2012 منتشر شد و هم اکنون به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب‌های جهان به 27 زبان مختلف ترجمه شده است.

Hal Elrod
هال الرود